marți, 7 septembrie 2010

Rihanna-Only girl(in the world)

A aparut in sfarsit un single preview al  hitului Rihannei "Only girl(in the world)". Din cele cateva secunde pe care le am la dispozitie nu pot sa imi dau seama de mare lucru, dar nu mi se pare ca va fi cine stie ce, insa cantareata pare foarte increzatoare in aceasta piesa si a declarat ca va fi cu mult mai bun decat "Rude boy" si  spera sa ajunga no 1 in toate tarile.
Eu inca am retineri, sper sa nu pateasca asemenea Christinei Aquilera. La ea a fost la fel de multa valva in jurul albumului Bionic, care in cele din urma a fost un mare esec. Rihanna are la fel de multe sanse sa pateasca lucrul asta. Oare de ce nu asteapta sa lanseze albumul si sa vada reactia fanilor, in loc sa il laude atat, ca va fi epic, va fi fantastic, o noua treapta si alte chestii de genul asta....
Varianta full a piesei va aparea mai pe seara  asa ca be ready!!! Sa speram ca va veni cu o piesa cel putin la fel de buna ca Rude boy...
P.S. Albumul Rihannei se va numi... "LOUD"
Voi ce credeti? Isi are rost atata lauda inainte de lansarea albumului?

2 comentarii:

zossor spunea...

iarasi strigate disperate?????????
imi aduce aminte de vremea cand, copil fiind, mergeam in padure dupa zmeura si ne strigam unii pe altii cand ne rataceam...

zossor spunea...

daca toate melodiile de pe noul album vor fi la fel ca aceasta cu siguranta ca va fi o noua treapta...in jos

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?:P

 
invisible detector