miercuri, 8 septembrie 2010

Connect-r acum 12 ani...

Dupa ce au aparut poze cu Inna de pe vremea cand nu era celebra si arata destul de neingrijit...uite ca a venit si randul lui Connet-r sa vedem cum arata cu vreo 12 ani in urma, la inceputul carierei sale...in trupa Gigantii ( daca a auzit vreodata cineva de ei...)
Connect-R (stânga), la 16 ani
Nu l-am recunoscut din prima si am avut tendinta de a nega ca el este dar cand l-am auzit cum vorbeste mi-am dat seama imediat ca despre el este vorba.Tot ce pot spune e ca ce ii iesea pe gura nu era prea poetic...

Nu mai comentez nimic, va las in compania lui Connet-r si sa trageti singuri concluziile....



Pareri?

4 comentarii:

zossor spunea...

toti am fost copii si la fiecare exista un inceput la ceva. maturizarea vine cu timpul. bine...la unii.
tu chiar crezi ca tot romanul se naste poet?

CarmenPunkGirl spunea...

da:) te-am adaugat in blogroll.

HellBoy spunea...

imi place de el :)).

da, sunt interesat.
Nume: HellBoy's Blog
Link: http://hellboybl.info

Donytzu spunea...

@ carmenPunkGirls si @HellBoy V-am adaugat pe amandoi la lista mea de bloguri ;)

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?:P

 
invisible detector