sâmbătă, 18 septembrie 2010

Lady Gaga schimba lumea!!!

Noul album al Gagutei va schimba lumea!!! Sau cel putin asta crede artista despre noul sau material care va aparea in viitorul apropiat.... "Acest album este cea mai mare creaţie a mea de până acum.Am ştiut că am tăria să schimb lumea imediat ce am început să primesc scrisori de la fani: ‘Mi-ai salvat viaţa.’ Fanii se identifică cu mine." 
Declaratia vedetei mi se pare una foarte indrazneata si sper ca  va face cu adevarat ceva. Si chiar daca nu va reusi sa schimbe lumea, cu siguranta va aduce melodii bune care ne vor face sa ne simtim bine si ne vor incanta auzul.


Eu astept cu nerabdare macar un single de pe noul album 'Born this way', care sper ca se va lansa curand!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?:P

 
invisible detector