duminică, 19 septembrie 2010

Cheryl Cole-Promise this [Videoclip]

Probabil ca asteptati videoclipul frumoasei britanice Cheryl Cole, la piesa Promise this. Asteptare a luat sfarsit. Acum avem produsul final!

Sunt incantat pest masura de tot ce face fata asta. Desi melodia nu este tocmai una foarte buna, clipul m-a cucerit. Are ceva din stilul filmelor vechi si tema aleasa mi se pare una originala si de mare efect. De asemenea coregrafiile sunt foarte bune( ca de obicei) , partea mea preferata fiind la refren cand danseaza Cheryl impreuna cu trupa ei. Miscarile sunt absolut fantastice!!!

Asa te vreau, Cheryl!!! La cat mai multe clipuri de genul asta!!!

2 comentarii:

Smiley_tgv spunea...

Felicitari pentru rapiditate. Este primul site din ro pe care am vazut acest clip.

Donytzu spunea...

@Smiley_tgv Multumesc frumos! Incerc sa fac tot ce pot pentru a fi pe faza cu toate stirile si lansarile de videoclipuri si melodii. Daca de data asta mi-a iesit sper sa imi iasa si in viitor!!!

Trimiteți un comentariu

Tu ce zici?:P

 
invisible detector